Στρατηγική Μάρκετινγκ Διαφήμιση

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing)
Social Media Marketing

Τι είναι το Social Media Marketing (Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα);

Το Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (SMM — Social Media Marketing) είναι μια μορφή διαδικτυακού, ψηφιακού μάρκετινγκ (Digital Marketing) που χρησιμοποιεί εφαρμογές κοινωνικών μέσων ως εργαλείο μάρκετινγκ.

Αυτές οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στις Επωνυμίες (brands) να συνδέονται με το κοινό τους για:

  • Δημιουργία / Ενίσχυση του Εμπορικού τους Σήματος
  • Αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο
  • Αύξηση της αναγνωρισιμότητας
  • Αύξηση πωλήσεων
  • Δημιουργία κοινότητας οπαδών για αλληλεπίδραση με το περιεχόμενο του λογαριασμού (προφίλ) Κοινωνικού Δικτύου
  • Παραγωγή σχετικού περιεχομένου που οι χρήστες θα μοιραστούν με τα δικά τους κοινωνικά δίκτυα και βοηθά τις επωνυμίες να αυξήσουν την έκθεσή τους και την αξιοπιστία τους
  • Επεκτείνει επίσης την προσέγγιση των εταιρειών προς τους θαυμαστές, τους πιθανούς πελάτες και ακόμη και τους πιθανούς υπαλλήλους όταν χρησιμοποιείται ως εργαλείο εύρεσης προσωπικού

Το Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης επιτρέπει επίσης στις εταιρείες να λαμβάνουν πληροφορίες και σχόλια από τους πελάτες τους, ενώ παράλληλα κάνει την εταιρεία να φαίνεται πιο ευγενική και αξιόπιστη. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επιτρέπουν στα άτομα, τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να δημιουργούν σχέσεις με το κοινό τους. Δίνει στους τελικούς χρήστες μια πλατφόρμα για να κάνουν ερωτήσεις, να εκθέτουν τυχών παράπονα, δίνουν ιδέες και σχόλια και γενικά να ακούγονται. Δίνει επίσης στις επωνυμίες την ευκαιρία να ανταποκριθούν, να προσαρμόσουν τις επιχειρηματικές διαδικασίες ή τα προϊόντα τους και να βελτιωθούν ή να παράξουν νέα προϊόντα.

Κατά την ανάπτυξη δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα, ένας βασικός τομέας που ενδιαφέρονται οι έμποροι είναι πώς να παραδίδουν τα μηνύματά τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν στη διάδοση αυτών των μηνυμάτων στους κατάλληλους ανθρώπους τη σωστή στιγμή, τόσο με δωρεάν όσο και με επί πληρωμή μέσα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δίνουν επίσης τη δυνατότητα στις επωνυμίες να μάθουν περισσότερα για προσωπικά, γεωγραφικά και δημογραφικά στοιχεία του κοινού τους. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να προσαρμόζουν τα μηνύματα και το περιεχόμενο τους ώστε να πετύχουν καλύτερη αφοσίωση από τους καταναλωτές για τα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το Social Media Marketing; Γιατί το Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων έχει καταστεί πλέον απαραίτητο;

Μία από τις πιο γνωστές φράσεις και πλατφόρμες για την προώθηση προϊόντων τόσο για μικρούς όσο και για μεγάλους οργανισμούς/εταιρίες και ιδιώτες είναι το «Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης». Υπάρχει σημαντική αύξηση στον αριθμό των ενεργών χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για κινητές συσκευές, καθώς οι άνθρωποι μεταπηδούν για την περιήγηση τους στο διαδίκτυο με χρήση επιτραπέζιου υπολογιστή — στην χρήση των κινητών τηλεφώνων τους πλέον. Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αυξάνονται κάθε χρόνο. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι δημοφιλή λόγω των ψυχαγωγικών και εκπαιδευτικών πληροφοριών που δημοσιεύονται εκεί. Οι χρήστες μπορούν εύκολα να διατηρήσουν επαφή με τους φίλους και την οικογένειά τους μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Και για αυτόν τον λόγο, ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αυξάνεται τακτικά κάθε χρόνο. Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του εισερχόμενου μάρκετινγκ εκτός από τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Αυτό έχει βοηθήσει πολλές μάρκες και εταιρείες να φτάσουν στην αγορά-στόχο τους.

Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι επισκέπτονται δικτυακούς τόπους κοινωνικών μέσων ενημέρωσης πολλές φορές την ημέρα και παραμένουν σε αυτές τις ιστοσελίδες περισσότερο από ό, τι θα μείνουν σε άλλους δικτυακούς τόπους. Αυτό καθιστά πιο πιθανό το γεγονός ο χρήστης να παρατηρήσει τη διαφήμιση της επιχείρησης και να κάνει κλικ για να επισκεφθεί το site της .
Ενσωματώνοντας την κοινωνική διαφήμιση των μέσων ενημέρωσης στον προϋπολογισμό διαφήμισής μιας επιχείρησης θα είναι πολύ ευεργετικό, αφού η ιστοσελίδα θα αναφέρεται σε ένα στοχευμένο κοινό που είναι πιθανό να αγοράσουν αγαθά ή υπηρεσίες από το συγκεκριμένο site. Αυτό μεταφράζεται σε περισσότερα χρήματα στην τσέπη της επιχείρησης. Επειδή τα μέσα ενημέρωσης μέσω κοινωνικών χώρων είναι τόσο ικανά στο να στοχεύουν τα άτομα που είναι πιο πιθανό να επισκεφθούν την ιστοσελίδα τους, μπορεί να σκεφτεί κανείς ότι θα ήταν πιο ακριβό οικονομικά, από τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ, ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει. Το μάρκετινγκ μέσω των κοινωνικών δικτύων είναι πολύ προσιτό, επειδή οι επιχειρήσεις πληρώνουν μόνο για τις διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στους ανθρώπους και είναι πολύ πιθανό να κάνουν κλικ στη διαφήμιση.

Ποιές είναι οι πιο δημοφιλείς εφαρμογές Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media);

Ορισμένες δημοφιλείς εφαρμογές κοινωνικών μέσων περιλαμβάνουν το Facebook, το Twitter, το LinkedIn, το YouTube, το Pinterest, το Instagram, το WhatsApp, το Snapchat, το TikTok, το Telegram. Κάθε πλατφόρμα κοινωνικού δικτύου έχει στοιχεία που την καθιστούν ελκυστική στη χρήση. Όταν μια εταιρεία χρησιμοποιεί πολλά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης σε συνδυασμό για την παράδοση ενός πολυκαναλικού μηνύματος, οι καταναλωτές μπορούν να δουν αυτά τα μηνύματα στα κανάλια που προτιμούν.

Είναι σημαντικό οι εταιρείες να γνωρίζουν πώς να δημιουργούν μια αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών (multichannel marketing strategies). Οι στρατηγικές μάρκετινγκ πολλαπλών καναλιών επιτρέπουν σε μια εταιρεία να προσεγγίσει το κοινό-στόχο στα κανάλια που προτιμά, καθώς και να προσφέρει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σύγκριση με άλλες επιχειρήσεις.

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα Ιντερνετ — Social Media Marketing (Ηράκλειο Κρήτης)

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα Ιντερνετ — Social Media Marketing (Ηράκλειο Κρήτης)

Ποιοί είναι οι πυλώνες του Social Media Marketing;

Οι 5 Πυλώνες του Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

  • (Social Strategy) Στρατηγική του Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Η δημιουργία μιας στρατηγικής στο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι το πρώτο πράγμα που είναι κρίσιμο να κάνετε εάν σκοπεύετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο και προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Σχεδιασμός & συχνές Δημοσιεύσεις Περιεχομένου
  • Αφουγκρασμός και Αλληλεπίδραση
  • Αναλύσεις και Αναφορές
  • Διαφήμιση (Paid Advertisement)

Ποιοί είναι οι διαφορετικοί τύποι πλατφορμών κοινωνικών μέσων για την προβολή διαφημίσεων:

  • Κοινωνική δικτύωση (Facebook, LinkedIn).
  • Microblogging (Twitter, Tumblr).
  • Κοινή χρήση φωτογραφιών (Instagram, Snapchat, Pinterest).
  • Κοινή χρήση βίντεο (YouTube, Facebook Live, Instagram Reels, Tiktok, Vimeo, Periscope).

Ποιά είναι τα 8 καλύτερα μέσα κοινωνικών  δικτύων για τη διαφήμιση ηλεκτρονικού εμπορίου;

Προτείνουμε να ξεκινήσετε καλύτερα τις προωθητικές / διαφημιστικές σας καμπάνιες με τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να αποκτήσετε μια εμπειρία και να επιτύχετε κερδοφόρες καμπάνιες – αργότερα μπορείτε να εξετάσετε και το ενδεχόμενο να διαθέσετε ένα ποσοστό του διαφημιστικού προϋπολογισμού σας και σε άλλες διαφημιστικές καμπάνιες σε λιγότερο δημοφιλή social media.

Υπάρχουν 8 διαφορετικά κανάλια κοινωνικής δικτύωσης που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποδεδειγμένες στρατηγικές διαφημίσεων και να αποκτήσετε ένα θετικό ή πολύ καλό (ROI). Βέβαια χρειάζεται να σημειώσουμε εδώ ότι η κερδοφορία δεν είναι καθόλου δεδομένη και απλή υπόθεση και χρειάζεται σωστή αρχική σχεδίαση και στρατηγική στις διαφημιστικές μας καμπάνιες, συνεχής παρακολούθηση και προσαρμογή / μετατροπές και διαρκής βελτίωση, ώστε να υπάρξουν οι προυποθέσεις για κερδοφορία από Social Media campaigns.  

Αυτά είναι τα καλύτερα και δημοφιλή κανάλια για να επενδύσετε το διαφημιστικό σας budget για διαφημιστική προβολή των προιόντων ή υπηρεσιών σας στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing/Advertising):

Facebook

LinkedIn

Instagram

YouTube

Vimeo

Twitter

Pinterest

Snapchat

Η διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης Social Media είναι ήδη ένα πολύ δημοφιλές και αποδοτικό μέσο προβολής που προβλέπεται να έχει ένα ακόμη λαμπρότερο μέλλον. 

Η διαφήμιση στα Social Media έχει προχωρήσει πολύ και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Είναι σίγουρο ότι θα συνεχίσει να εξελίσσεται και τα επόμενα χρόνια. Η τεχνολογία προχωρά, η συμπεριφορά των καταναλωτών και του κοινού στο διαδίκτυο ιντερνετ αλλάζει και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόζονται άμεσα και διαρκώς όσο αφορά τις στρατηγικές διαφήμισης στα Social Media για να έχουν επιτυχία και να διασφαλίζουν την κερδοφορία από τα διαφημιστικά έξοδα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Παρακάτω παραθέτονται βασικές τάσεις και αλλαγές που εκτιμάται ότι θα δούμε στο εγγύς μέλλον της διαφήμισης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:

Αυξημένη εξατομίκευση της διαφήμισης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media)

Η εξατομίκευση πάντα ήταν μια σημαντική παράμετρος και βασικός μοχλός για μια επιτυχή διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα επόμενα χρόνια προβλέπεται να γίνει ακόμη πιο σημαντική. Έχουμε πλέον την έλευση νέων τεχνολογιών – Τεχνητή Νοημοσύνη (AI – Artificial Intelligence) και τη Μηχανική Μάθηση, οπότε οι επιχειρήσεις θα μπορούν να δημιουργούν εξαιρετικά εξατομικευμένες διαφημίσεις. Το βασικο και κύριο χαρακτηριστικό των διαφημίσεων αυτών θα είναι η εξαιρετική προσαρμογή τους σε μεμονωμένους χρήστες με  αποτέλεσμα πιο επιτυχείς και κερδοφόρες διαφημίσεις για τις επιχειρήσεις.

Περισσότερη χρήση βίντεο στην διαφήμιση στα Social Media

Τα βίντεο είναι ήδη μια δημοφιλής μορφή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο μέλλον προβλέπεται να είναι ακόμη περισσότερη η χρήση τους. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν στρατηγικές μάρκετινγκ βίντεο και οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχίσουν να δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο βίντεο στους αλγόριθμούς τους.

Εμφάνιση του Κοινωνικού Εμπορίου [Social Commerce]

Τι είναι το κοινωνικό εμπόριο; Social Commerce (κοινωνικό εμπόριο) είναι η διαδικασία πώλησης προϊόντων απευθείας στα Social Media. Με το κοινωνικό εμπόριο, ολόκληρη η εμπειρία αγορών (από την ανακάλυψη προϊόντων και την έρευνα έως τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς) λαμβάνει χώρα απευθείας σε μια πλατφόρμα Social Media. Είναι η πρακτική της αγοράς και πώλησης προϊόντων απευθείας σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με την άνοδο των οπτικών πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης (πχ το Instagram, το Pinterest) οι επιχειρήσεις θα μπορούν να προσεγγίσουν ένα νέο κοινό δυνητικών πελατών για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

Μεγαλύτερη εστίαση στο Μάρκετινγκ Επιρροής [Influencer Marketing]

Αναμένεται ότι θα υπάρξει αύξηση σε καμπάνιες μάρκετινγκ για διαφήμιση στα Social Media μεσω influencers. Το μάρκετινγκ επιρροής, είναι η πρακτική της συνεργασίας με άτομα επιρροής στον τομέα σας με σκοπό την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Η δημοτικότητα αυτής της πρακτικής θα συνεχίσει να αυξάνεται. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα διευκολύνουν τις επιχειρήσεις στο να εντοπίζουν και να στοχεύουν συνεργασίεςς με άτομα με επιρροή στον κλάδο τους.

Περισσότερη χρήση Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR – Augmented Reality) και Εικονικής Πραγματικότητας (VR – Virtual Reality)

Οι τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και εικονικής πραγματικότητας (VR) θα γίνουν πιο διαδεδομένες τα επόμενα χρόνια και πιό διαδεδομένη θα γίνει και η χρήση τους στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media). Θα επιτρέπουν εύκολα στους χρήστες να βιώνουν προϊόντα και υπηρεσίες με καθηλωτικό πραγματικά τρόπο. Οι τεχνολογίες AR (Augmented Reality) και VR (Virtual Reality) αναμένεται να φέρουν επανάσταση και στην διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αύξηση στην χρήση Chatbots

Η χρήση εικονικών βοηθών (Chatbots) με τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει πιο διαδεδομένη τα επόμενα χρόνια. Οι επιχειρήσεις θα μπορουν να παρέχουν υποστήριξη πελατών 24/7 και να ανταποκρίνονται άμεσα στα ερωτήματα πελατών με αποτέλεσμα μεγάλη βελτίωση στην ικανοποίηση των πελατών, που συμβάλλει σε αυξήση των πωλήσεων.

Χρήση διαφήμισης μέσω προγραμματισμού

Η προγραμματισμένη διαφήμιση με  αυτοματοποιημένη αγορά και πώληση διαφημιστικού χώρου, θα είναι πιο διαδεδομένη τα αμέσως επόμενα χρόνια. Θα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να στοχεύουν τις διαφημίσεις τους σε συγκεκριμένο κοινό, να βελτιστοποιούν τις καμπάνιες τους σε πραγματικό χρόνο. Η διαφήμιση μέσω προγραμματισμού θα έχει τη δυνατότητα να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είναι επιτακτικό οι επιχειρήσεις να  προσαρμόζουν τις στρατηγικές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άμεσα!

Το μέλλον της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρόκειται να διαμορφωθεί από μια σειρά από βασικές τάσεις και αλλαγές. Όπως για π.χ η αυξημένη εξατομίκευση, η μεγαλύτερη χρήση βίντεο, η εμφάνιση του κοινωνικού εμπορίου και η μεγαλύτερη εστίαση στην προστασία της ιδιωτικής ζωής και των δεδομένων.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόζουν τις στρατηγικές διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκμεταλεύονται στο έπακρο αυτές τις αλλαγές.

Η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα παραμείνει πολύ σημαντικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις και τα επόμενα χρόνια για όσους θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους ή να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας (brand awareness).

1. Στρατηγική Μάρκετινγκ των δράσεων στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media Marketing Strategy)

Με οποιαδήποτε καμπάνια ή δραστηριότητα μάρκετινγκ, θα πρέπει να χαράσσεται εκ των προτέρων μια κατάλληλη στρατηγική. Οι εταιρείες πρέπει να καθορίσουν τους στόχους του προγράμματος, τα κανάλια που θα χρησιμοποιηθούν και τους τύπους περιεχομένου που θα μοιραστούν. Να μερικά παραδείγματα:

Καθορίστε στόχους: η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μάρκετινγκ θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται στενά με τους επιχειρηματικούς στόχους και άλλους στόχους του προγράμματος μάρκετινγκ. Μερικοί στόχοι που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι επιχειρήσεις για να μετρήσουν την επιτυχία περιλαμβάνουν την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, την αύξηση της επισκεψιμότητας και των δυνητικών πελατών του ιστότοπου και την αύξηση των εσόδων.
Επιλέξτε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης: υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν έχει νόημα οι επιχειρήσεις να τις χρησιμοποιούν όλες. Οι οργανισμοί πρέπει να γνωρίζουν το κοινό τους και να επιλέξουν τις πλατφόρμες που ταιριάζουν καλύτερα στα δημογραφικά τους στοιχεία.
Μείγμα περιεχομένου: κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει μια μοναδική γεύση για τη διανομή περιεχομένου — συμπεριλαμβανομένων βίντεο, εικόνων, συνδέσμων και άμεσων μηνυμάτων. Επομένως, οι επωνυμίες πρέπει να προσδιορίσουν με ποιο περιεχόμενο είναι πιο πιθανό να εμπλακεί η προσωπικότητά τους στο μάρκετινγκ.

2. Σχεδιασμός και Δημοσίευση (Planning & Publishing)

Αφού καθορίσετε μια στρατηγική, είναι καιρός να ξεκινήσετε τη δημοσίευση περιεχομένου. Αυτό μπορεί να είναι τόσο απλό όσο η ανάρτηση μιας νέας ανάρτησης ιστολογίου, η κοινή χρήση πληροφοριών σχετικά με μια επερχόμενη εκδήλωση ή η δημοσίευση ενός βίντεο νέου προϊόντος. Αλλά η συνέπεια είναι το κλειδί για ένα αποτελεσματικό πρόγραμμα Social Media Marketing (SMM). Για να δημιουργήσουν πιστό κοινό/ακόλουθους, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να δημοσιεύουν συχνά στη σελίδα τους. Η συνεχής δημοσίευση σχετικού περιεχομένου θα κάνει το κοινό να επιστρέφει για περισσότερα.

Το περιεχόμενο που δημοσιεύουν οι οργανισμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα πρέπει να ευθυγραμμίζεται με άλλες προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ. Διάφορα εργαλεία Μάρκετινγκ Κοινωνικών Δικτύων όπως το Hootsuite, το HubSpot και το Sprout Social επιτρέπουν στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προγραμματίζουν τις αναρτήσεις τους την κατάλληλη στιγμή.

3. Αφουγκρασμός και Αλληλεπίδραση (Listening & Engagement)

Οι επιχειρήσεις που δημιουργούν δραστηριότητα σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να δουν ανάπτυξη στην αλληλεπίδραση και τις συζητήσεις σχετικά με την επωνυμία και τα προϊόντα. Οι χρήστες θα σχολιάζουν και θα μοιράζονται αναρτήσεις, θα επισημαίνουν την εταιρεία στις δικές τους αναρτήσεις και ακόμη και θα αρχίζουν να επικοινωνούν μέσω των λειτουργιών άμεσων μηνυμάτων. Αυτοί οι τύποι αλληλεπιδράσεων είναι ιδανικοί επειδή υπάρχουν ειδοποιήσεις για να ειδοποιούν τους διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να ασκούν καλή εξυπηρέτηση πελατών, η οποία με τη σειρά της ενισχύει την εμπειρία του πελάτη.

Τα άτομα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν επίσης να συζητήσουν μια επωνυμία, προϊόν ή υπηρεσία χωρίς να προσθέσουν ετικέτες ή να μιλήσουν απευθείας σε μια εταιρεία. Υπάρχουν πολλά διαθέσιμα εργαλεία ακρόασης μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να παραμείνετε συνδεδεμένοι στη συνομιλία, όπως το Brandwatch, το NetBase Quid και το Sprinklr. Δωρεάν εργαλεία όπως το Google Alerts μπορούν επίσης να ειδοποιούν τους εμπόρους όταν αναφέρεται η εταιρεία τους.

4. Αναλύσεις και Αναφορές (Analytics and Reporting)

Καθώς δημοσιεύεται περισσότερο περιεχόμενο και διευρύνεται το κοινό, είναι καλή ιδέα να μετράτε συνεχώς την απόδοση. Οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε περιλαμβάνουν τα ακόλουθα:

Ποιες αναρτήσεις έχουν τη μεγαλύτερη αφοσίωση;
Από πού είναι οι ακόλουθοι μιας μάρκας;

Η επιτυχία οποιουδήποτε προγράμματος μάρκετινγκ εξαρτάται από τα δεδομένα και τα αποτελέσματα ανάλυσης. Μια ομάδα μάρκετινγκ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες για να λάβει πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις για μελλοντικές καμπάνιες και να επωφεληθεί από αυτό που λειτουργεί.

Κάθε πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει τα δικά της δεδομένα αναλυτικών στοιχείων, αλλά υπάρχουν και άλλα εργαλεία που μπορούν να συλλέξουν δεδομένα από πολλά κανάλια σε μία τοποθεσία. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αξιολογήσουν τη συνολική επιτυχία και τις αποτυχίες των εκστρατειών μάρκετινγκ τους.

5. Διαφήμιση (Paid Advertising)

Μεγάλο μέρος του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι δωρεάν — με εξαίρεση τον χρόνο πόρων και τα εξειδικευμένα εργαλεία. Η δημιουργία κοινού και η δημοσίευση περιεχομένου σε δωρεάν ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για την επίτευξη των στόχων μάρκετινγκ, αλλά καθώς το πρόγραμμα μεγαλώνει, αυξάνεται και ο προϋπολογισμός.

Οι λειτουργίες μάρκετινγκ επί πληρωμή μπορεί να είναι πολύ πολύτιμες για τους οργανισμούς. Μπορούν να στοχεύσουν τις διαφημίσεις τους σε κοινό με βάση πολλούς παράγοντες, όπως δημογραφικές πληροφορίες, επαναστόχευση (remarketing) και συμπεριφορές.

Υπάρχουν εργαλεία που βοηθούν στη διαχείριση του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε όγκο, αλλά η χρήση της λειτουργικότητας εγγενών διαφημίσεων είναι αρκετή για να προωθήσετε αναρτήσεις, να κερδίσετε δυνητικούς πελάτες και να διασφαλίσετε ότι τα μηνύματα σας εμφανίζονται στο σωστό κοινό.

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα Ιντερνετ — Social Media Marketing (Ηράκλειο Κρήτης)

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα Ίντερνετ — Social Media Marketing (Ηράκλειο Κρήτης)

Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα (Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης)

Το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει ενσωματωθεί στον οδικό χάρτη πωλήσεων και μάρκετινγκ κάθε οργανισμού. Είναι ένα επιπλέον κανάλι για τη διανομή περιεχομένου και μηνυμάτων σε πολύ μεγαλύτερο κοινό από μια ιδιόκτητη εταιρική βάση δεδομένων επαφών/πελατών.

Αν και υπάρχουν πλεονεκτήματα στην ανάπτυξη ενός προγράμματος μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν και μειονεκτήματα.

Πλεονεκτήματα του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Προσεγγίζετε ένα ευρύτερο κοινό: υπάρχουν περισσότεροι από 3,6 δισεκατομμύρια χρήστες σε όλα τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης. Μια κοινή δημοσίευση μπορεί να αυξήσει εκθετικά την έκθεση της επωνυμίας σας.
Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών: οι εταιρείες δεν κάνουν απλώς μάρκετινγκ στους πελάτες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά αλληλεπιδρούν και μαζί τους. Αυτό μπορεί να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών και να δημιουργήσει σχέσεις “ένας προς έναν”.
Είναι ένα οικονομικότερο εργαλείο: όταν εκτελείται σωστά, το κόστος διαχείρισης ενός προγράμματος κοινωνικών μέσων μπορεί να είναι χαμηλό. Μόλις εφαρμοστεί η στρατηγική γνώσης, ομάδας και προγράμματος, οι ομάδες μάρκετινγκ το βρίσκουν εύκολο στη χρήση και με πολύ λίγα σχετικά έξοδα.
Αυξάνετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας: οι αναρτήσεις κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να επαναφέρετε την επισκεψιμότητα σε έναν εταιρικό ιστότοπο. Η προώθηση περιεχομένου ιστολογίου, προσφορών σελίδων προορισμού και πολλά άλλα μπορεί να δελεάσει τους χρήστες να κάνουν κλικ και να αλληλεπιδράσουν περαιτέρω με μια επωνυμία.
Αποκτήστε καλύτερες γνώσεις της αγοράς και των πελατών σας: η χρήση των δυνατοτήτων ανάλυσης και αναφοράς από κάθε πλατφόρμα μέσων κοινωνικής δικτύωσης δίνει πληροφορίες για το ποιοί είναι οι ακόλουθοι της σελίδας, ποιό περιεχόμενο τους ενδιαφέρει και πώς τους αρέσει να αλληλεπιδρούν με μια εταιρεία.

Μειονεκτήματα του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης:

Χρονοβόρα διαδικασία: μπορεί να αφιερωθεί πολύς χρόνος σε καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να διασφαλιστεί ότι είναι αποτελεσματικές. Οι ομάδες μάρκετινγκ πρέπει επίσης να γεμίζουν συνεχώς το ημερολόγιο με νέο περιεχόμενο και να απαντούν σε ερωτήματα. Αυτό μπορεί να δυσκολέψει τις μικρές ομάδες μάρκετινγκ να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες του SMM.
Χρειάζεστε εξειδικευμένους πόρους: χρειάζεται το κατάλληλο άτομο ή ομάδα για να τρέξει ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Χρειάζεται πολύ έμπειρο προσωπικό για Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης: επιτυχημένα προγράμματα δεν επωφελούνται από υπαλλήλους εισαγωγικού επιπέδου. Αντίθετα, το κλειδί είναι τα εξειδικευμένα και έμπειρα στελέχη για καμπάνιες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πρέπει να περιμένετε για να δείτε την απόδοση επένδυσης (ROI): το Social Media Marketing είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση. Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποδίδουν υψηλό ROI, αλλά όχι με τη μορφή άμεσων αποτελεσμάτων. Η επιτυχία ενός προγράμματος Social Media Marketing (SMM) δεν καθορίζεται από ένα κομμάτι περιεχομένου, αλλά από πολλά και σε μεγάλες χρονικές περιόδους.
Έρευνα αγοράς του ανταγωνισμού: η ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα δημόσιο φόρουμ και όλοι μπορούν να δουν το περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένου του ανταγωνισμού. Δεν υπάρχει λύση για αυτό.
Η φήμη της μάρκας είναι ευάλωτη: το Social Media Marketing SMM μπορεί να ανοίξει τους ασκούς του Αιόλου για μια επωνυμία,να την θέση σε αμήχανες καταστάσεις και δυσφήμιση. Οι αρνητικές κριτικές μπορεί να είναι άφθονες καθώς οι πελάτες επισκέπτονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να εκτονώσουν τις απογοητεύσεις τους. Και λόγω του δημόσιου χαρακτήρα των πλατφορμών, οτιδήποτε πει ή κάνει μια εταιρεία θα φανεί. Οι εταιρείες πρέπει να επισπεύδουν τους χρόνους απόκρισης για να μετριάσουν αυτόν τον κίνδυνο.

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing) ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing)

Διαχείριση Social Media Μάρκετινγκ – Κόστος & Πακέτα Προσφορών;

Ο ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ SOCIAL MEDIA που υπάρχουν στην αγορά διαφέρει πολύ όπως θα σας δείξει μια εύρενα αγοράς, καθώς διαφέρουν πολύ οι υπηρεσίες (επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών) και δεν υπάρχουν ενδεικτικές τιμές. Θα χρειαστεί να κάνετε ενδελεχή έρευνα και να επιλέξετε με προσοχή τους συνεργάτες σας για το Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης — έχοντας, ιδανικά, πρώτα κάνει μια πρώτη εργασία σχετικά με το πλάνο σας για το τι ακριβώς χρειάζεστε και ποιοί είναι οι στόχοι σας.

Πράγματα που «δεν πρέπει να κάνετε» στο Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Οι συμβουλές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης συχνά συμβουλεύουν να είστε γνήσιοι και να παράγετε ποιοτικό περιεχόμενο. Ωστόσο, δεν παρέχει πάντα τα καλύτερα αποτελέσματα όταν προσπαθείτε να το κάνετε αυτό. Αυτό εξηγεί γιατί υπάρχουν τόσες πολλές εταιρικές σελίδες στο Facebook με μικρό μόνο αριθμό ακολούθων. Αυτές οι εταιρείες θα μπορούσαν να λειτουργούν σωστά, αλλά μπορεί επίσης να κάνουν σοβαρά λάθη.

Εάν θέλετε η καμπάνια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να είναι επιτυχημένη, αποφύγετε τα ακόλουθα συχνά λάθη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Λειτουργία χωρίς Στρατηγική

Πολλοί νεοεισερχόμενοι στη σφαίρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απλώς ακολουθούν ένα σεμινάριο αντί να αναπτύξουν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Όπως και να οδηγείτε ένα αυτοκίνητο χωρίς να καταλαβαίνετε πόσο βενζίνη έχει ή πού πηγαίνει ο δρόμος, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να γίνεται με τη γνώση του κοινού σας, πώς να προωθήσετε τις δημοσιεύσεις σας και την επόμενη κίνηση που πρέπει να κάνετε. Είναι ένα λάθος που μπορεί να προκαλέσει αποτυχία ολόκληρης της καμπάνιας σας, χάνοντας όλο τον χρόνο και τη δουλειά σας ή και τα χρήματα που έχετε ενδεχομένως επενδύσει πέρα και από το κόστος σας σε χρόνο και εργασία.

Να μην θεωρείται τους πάντες… ως κοινό σας!

Η οικοδόμηση ενός επιτυχημένου σχεδίου απαιτεί πλήρη κατανόηση του κοινού σας. Πολλές εταιρείες υπεραπλουστεύουν την αγορά-στόχο τους σε σημείο που διαστρεβλώνει την πραγματικότητα παρά βοηθά στην κατανόησή της.

Οι περισσότεροι χρήστες του Instagram είναι μεταξύ 18 και 34 ετών, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι να είναι μέλη της γενιάς των Millennial. Ερευνήστε το κοινό σας για να το κατανοήσετε καλύτερα. Ενδιαφερθήτε για τους Millennials που αγοράζουν από την εταιρεία σας — αλλά όχι για όλους. Τροποποιήσετε τον τόνο και το περιεχόμενό σας, δημιουργήσετε πιο συγκεκριμένη στόχευση.

Χρήση αναποτελεσματικών #hashtag

Χρησιμοποιήστε hashtags εάν θέλετε να αποκτήσετε ορατότητα. Συμμετέχετε σε μια συζήτηση με καυτό θέμα με την επωνυμία σας και χιλιάδες άτομα θα παρατηρήσουν τον λογαριασμό σας. Αν και φαίνεται εύκολο, υπάρχει ένα σοβαρό μειονέκτημα που πρέπει να γνωρίζετε: θα υπάρχουν χιλιάδες άτομα που θα δουν την επωνυμία σας. Αν κάνετε κάτι λάθος, θα το ξέρουν όλοι. Δεδομένου ότι η ανάρτηση μπορεί να είναι ακόμα προσβάσιμη μέσω του διαδικτυακού αρχείου, η διαγραφή της δεν θα σας καθαρίσει εντελώς.

Αγνοώση της ενότητας σχολίων

Η αύξηση των ποσοστών αφοσίωσης όταν απαντάτε στα σχόλια που λαμβάνετε στις αναρτήσεις σας, είναι μια από τις καλύτερες στρατηγικές. Το να αφήνετε σχόλια / απαντήσεις σε αυτά των επισκεπτών και ακόλουθων σας δεν απευθύνεται μόνο στον αλγόριθμο Instagram / Facebook κτλ, αλλά δημιουργεί συνδέσεις με τους ακόλουθους σας. Όταν βλέπουν ότι νοιάζεστε αρκετά ώστε να απαντάτε στα σχόλιά τους, θα τους αρέσει περισσότερο η επωνυμία σας.

Αφαίρεση αρνητικών σχολίων

Πρέπει να έχετε παρατηρήσει μερικές περιπτώσεις επωνυμιών που λαμβάνουν κριτική παρατήρηση, εμπλέκονται σε παρατεταμένο επιχείρημα και τελικά διαγράφουν ολόκληρο το νήμα.

Η τελευταία ενέργεια που πρέπει να κάνετε είναι η διαγραφή αρνητικών σχολίων. Όταν λαμβάνετε ένα επικριτικό σχόλιο, πρέπει να δείξετε στο κοινό σας ότι δεν έχετε τίποτα να κρύψετε και να παραμείνετε αμερόληπτοι. Εάν κάποιος σας επικρίνει και σας επισημαίνει τα λάθη σας, αποδεχτείτε την κριτική και κάντε βελτιώσεις. Το να αγνοήστε τα αρνητικά σχόλια μπορεί να αποβεί απλά δηλητηριώδης…

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι από τα πιο αποτελεσματικά κανάλια μάρκετινγκ και διαφήμισης για την οικοδόμηση της αναγνώρισης της επωνυμίας τόσο για μικρές όσο και για μεγάλες επιχειρήσεις. Μπορείτε να βελτιώσετε την προβολή της επωνυμίας σας, να καλλιεργήσετε θετικές σχέσεις με τους πιθανούς καταναλωτές σας και να δημιουργήσετε αμφίδρομη επαφή μαζί τους δημιουργώντας ένα ολοκληρωμένο σχέδιο διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Βασικές Aρχές Ψηφιακού Μάρκετινγκ – Μάθετε περισσότερα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Google Digital Workshop)

σύντομο βίντεο Ψηφιακής Εκπαίδευσης #growyourbusiness #socialmedia #instagram #facebook #socialmedia #youtube:
μάθε πώς το Ψηφιακό Μάρκετινγκ, τα Social Media (Facebook, Instagram, Twitter και το YouTube), θα βοηθήσουν στη αποτελεσματική προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής σου στο Διαδίκτυο ίντερνετ

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα – ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ στο Δημόσιο Ψηφιακό Χώρο

Η εξέλιξη του Digital Marketing μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και της τεχνολογίας – ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Η Επίδραση και η Αποτελεσματικότητα του στη Διαφήμιση Μέσω των Κοινωνικών Δικτύων – ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Η Διαφήμιση στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Οι Επιπτώσεις στην Συμπεριφορά των Καταναλωτών – Πτυχιακή στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλάδας (Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων)

Τι είναι η “Προώθηση Κοινωνικής Δικτύωσης;” – Η προώθηση ή μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της ψηφιακής προώθησης και διαφήμισης προϊόντων. Αφορά τις ενέργειες που γίνονται στα κοινωνικά δίκτυα, οι οποίες αποσκοπούν στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών επιχειρήσεων (προώθηση ή μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσηςΒικιπαίδεια)

Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης  (Social Media) – Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εμφανίζονται σε διάφορες μορφές όπως π.χ. το Facebook, το Twitter, το TikTok, το Instagram, το Linkedin, το Pinterest, κ.α. Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν την κοινωνική διάδραση μεταξύ ανθρώπων που δημιουργούν, μοιράζονται ή ανταλλάσσουν πληροφορίες και ιδέες μέσα σε εικονικές κοινότητες και δίκτυα. Τα κοινωνικά δίκτυα σήμερα θεωρείται ότι αποτελούν κυρίαρχο κομμάτι της καθημερινότητας των σύγχρονων ανθρώπων (Βικιπαιδεία)

— — — — — — — — — — — — — –

Butterfly Stories Διαφημιστική Εταιρία (Ηράκλειο Κρήτης):

η Butterfly Stories Food Management and Hospitality Consultants είναι μια έμπειρη και βραβευμένη πρωτοπόρος εταιρεία στρατηγική, μάρκετινγκ και διαφήμιση με εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσίες προβολής και διαχείρισης διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα (facebook – instagram), ιδιαίτερα στον τομέα της εστίασης (εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, φούρνοι, καφέ, bistro), φιλοξενίας (ξενοδοχεία) και προϊόντων διατροφής.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ – Υπηρεσίες Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Social Media Marketing  –  Διαχείριση Προφίλ Μέσων Κοινωνικών Δικτύων (Ηράκλειο Κρήτης)

Θέλετε να αυξήσετε την προβολή και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας; οι υπηρεσίες μας Social Media Advertising είναι η ιδανική επιλογή Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αυξήσει τις πωλήσεις και την προβολή της στα Social Media.

Οι ειδικοί μας στο Social Media Marketing/Advertising έχουν την απαραίτητη εμπειρία και γνώση. Αναλύουμε το κοινό σας και δημιουργούμε την κατάλληλη στατηγική και τις διαφημιστικές καμπάνιες με συνεχή παρακολούθηση και προσαρμογή ώστε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα από την διαφημιστική σας εκστρατεία στα Social Media.

 

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing) ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ

Διαφήμιση στα Κοινωνικά Δίκτυα (Social Media Marketing)

#socialmedia #socialmediamarketing #κοινωνικάδίκτυα #μέσακοινωνικήςδικτύωσης #κοινωνικαδικτυα #μεσακοινωνικηςδικτυωσης