Στρατηγική Μάρκετινγκ Διαφήμιση

Στρατηγική Μάρκετινγκ στην Γαστρονομία, την Φιλοξενία και Προϊόντα Διατροφής

 

Στρατηγική Μάρκετινγ στην γαστρονομία - Marketing Strategy Infographic

Στρατηγική Μάρκετινγ στην γαστρονομία – Marketing Strategy Infographic

 

Η Στρατηγική Μάρκετινγκ

Η στρατηγική μάρκετινγκ αναφέρεται στο συνολικό σχέδιο δράσης μιας επιχείρησης για να προσεγγίσει και να πείσει το κοινό-στόχο της να αγοράσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την εκτέλεση δραστηριοτήτων που στοχεύουν στην επίτευξη συγκεκριμένων στόχων μάρκετινγκ μέσα σε ένα καθορισμένο χρονοδιάγραμμα. Μια καλά καθορισμένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι ζωτικής σημασίας για την καθοδήγηση μιας εταιρείας στις προσπάθειές της να προωθήσει και να πουλήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της (ή για να αναπτύξει ΝΕΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ / ΝΕΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ).

Τα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιλαμβάνουν συνήθως:

1. Στόχοι Μάρκετινγκ (στόχος / σκοπός): καθορισμός συγκεκριμένων και μετρήσιμων στόχων που η επιχείρηση επιθυμεί να επιτύχει.

2. Αγορά-στόχος: προσδιορισμός και κατανόηση του συγκεκριμένου κοινού ή τμήματος της αγοράς που η επιχείρηση στοχεύει να προσεγγίσει με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

3. Ανάλυση Ανταγωνισμού: αξιολόγηση των δυνατών και αδύνατων σημείων των ανταγωνιστών και κατανόηση των συνθηκών της αγοράς στις οποίες δραστηριοποιείται η επιχείρηση.

4. Μοναδική πρόταση πώλησης (USP): καθορισμός των μοναδικών ιδιοτήτων ή χαρακτηριστικών που ξεχωρίζουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της εταιρείας από εκείνα των ανταγωνιστών.

5. Μείγμα μάρκετινγκ:

Στρατηγική Μάρκετινγ στην γαστρονομία - Marketing Strategy

Στρατηγική Μάρκετινγ στην γαστρονομία – Marketing Strategy

Προϊόν: αποφασισμός για τα χαρακτηριστικά, το σχεδιασμό και τη λειτουργικότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Τιμή: καθορισμός της στρατηγικής τιμολόγησης, λαμβάνοντας υπόψη παράγοντες όπως το κόστος, ο ανταγωνισμός και η αντιληπτή αξία.

Μέσα: καθορισμός των καναλιών διανομής μέσω των οποίων το προϊόν ή η υπηρεσία θα διατίθεται στους πελάτες.

Προώθηση: σχεδιασμός των προωθητικών δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων της διαφήμισης, των δημοσίων σχέσεων και των προωθήσεων πωλήσεων.

6. Κανάλια Διανομής: επιλογή των πιο αποτελεσματικών και αποδοτικών τρόπων παράδοσης προϊόντων ή υπηρεσιών στο κοινό-στόχο.

7. Προϋπολογισμός μάρκετινγκ: κατανομή οικονομικών πόρων σε διάφορες δραστηριότητες μάρκετινγκ για να εξασφαλιστεί μια ισορροπημένη και αποτελεσματική καμπάνια.

8. Μετρήσεις και καταγραφές απόδοσης: καθορισμός βασικών δεικτών απόδοσης (KPIs – Key Performance Indicators) και μεθόδων για τη μέτρηση της επιτυχίας των προσπαθειών μάρκετινγκ.

Μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι συνήθως δυναμική και προσαρμόσιμη, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές στις συνθήκες της αγοράς, τη συμπεριφορά των καταναλωτών και το ανταγωνιστικό τοπίο. Χρησιμεύει ως οδικός χάρτης για τις προσπάθειες μάρκετινγκ της εταιρείας, παρέχοντας ένα πλαίσιο για τη λήψη αποφάσεων και την κατανομή των πόρων.

 

Γαστρονομικό Μάρκετινγκ Ηράκλειο Κρήτης

Γαστρονομικό Μάρκετινγκ – Στρατηγική Μάρκετινγκ, Ηράκλειο Κρήτης

Ένα βίντεο με ιδέες για δημιουργία ενός επιτυχυμένου σχέδιου Στρατηγικής Μάρκετινγκ

βασικά χαρακτηριστικά ενός επιτυχημένου σχεδίου Στρατηγικής Μάρκετινγκ

— — — — — — — — — — — — — –

Butterfly Stories Διαφημιστική Εταιρία (Ηράκλειο Κρήτης):

η Butterfly Stories Food Management and Hospitality Consultants είναι μια έμπειρη και βραβευμένη πρωτοπόρος εταιρεία στρατηγική, μάρκετινγκ και διαφήμιση με εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσίες προβολής και διαχείρισης διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα (facebook – instagram), ιδιαίτερα στον τομέα της εστίασης (εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, φούρνοι, καφέ, bistro), φιλοξενίας (ξενοδοχεία) και προϊόντων διατροφής.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ – Υπηρεσίες Στρατηγικού Μάρκετινγκ στη Γαστρονομία:
Στρατηγική Μάρκετινγκ και Branding στην Γαστρονομία, την Φιλοξενία και Προϊόντα Διατροφής

Θέλετε να αυξήσετε την προβολή και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας; οι υπηρεσίες μας Στρατηγικού Μάρκετινγκ στη Γαστρονομία είναι η ιδανική επιλογή. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αυξήσει τις πωλήσεις και την προβολή σας με την δημιουργία ενός επαγγελματικού πλάνου Στρατηγικού Μάρκετινγκ.

#στρατηγική-μάρκετινγκ #marketing-strategy

Στρατηγική Μάρκετινγ στην γαστρονομία - Marketing Strategy

Στρατηγική Μάρκετινγ στην γαστρονομία – Marketing Strategy

 

Δείτε επίσης:

Επιχειρησιακή Στρατηγική & Στρατηγικό Μάρκετινγκ – βασικές έννοιες στρατηγικής μέσα από θεματικές ενότητες, όπως τη στρατηγική ανάλυση περιβάλλοντος, την εταιρική αποστολή, τη διαμόρφωση, υλοποίηση και αξιολόγηση στρατηγικής

Στρατηγική μάρκετινγκ: Τι είναι και γιατί αξίζει να την εφαρμόσεις – γιατί η Στρατηγική Μάρκετινγκ έχει τόση σημασία για την επιτυχία της επιχείρησης σου

Στρατηγική Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Δίκτυα – social media marketing – το Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (SMM — Social Media Marketing) είναι μια μορφή διαδικτυακού, ψηφιακού μάρκετινγκ (Digital Marketing) που χρησιμοποιεί εφαρμογές κοινωνικών μέσων ως εργαλείο μάρκετινγκ.

 

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητών-Εστιατορίων-Ξενοδοχείων-Διατροφής

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητών – Εστιατορίων – Ξενοδοχείων – Προιόντων Διατροφής

 

ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

KEEP EXPLORING

Στρατηγική Μάρκετινγκ Διαφήμιση