Στρατηγική Μάρκετινγκ Διαφήμιση

Επαγγελματική Φωτογράφιση, Βιντεοσκόπηση Φαγητών / Προϊόντων Διατροφής / Χώρων Εστίασης & Φιλοξενίας
Η Φωτογράφιση & Βιντεοσκόπιση στη Γαστρονομία

 

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητού - Εστιατορίου - Ξενοδοχείου

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητού – Εστιατορίου – Ξενοδοχείου

 

Συμβουλές και οδηγίες για το πώς να κάνετε μια επαγγελματική φωτογράφηση και βιντεοσκόπηση ενός εστιατορίου:

Η δημιουργία μιας επαγγελματικής, σωστής, λήψης φωτογραφιών και βίντεο για ένα εστιατόριο είναι ένας φανταστικός τρόπος για να αναδείξετε το κατάστημά σας και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Ακολουθούν μερικές συμβουλές και οδηγίες που θα σας βοηθήσουν να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε μια επιτυχημένη λήψη:

1. Καθορίστε τους στόχους σας:

Προσδιορίστε τον σκοπό της βολής. Θέλετε να προωθήσετε την ατμόσφαιρα του εστιατορίου, να επισημάνετε τα παραδοσιακά πιάτα ή να προβάλετε ολόκληρη τη γευστική εμπειρία;

2. Σχεδιάστε τη λίστα σας:

Δημιουργήστε μια λίστα λήψεων που περιγράφει τις συγκεκριμένες λήψεις που θέλετε να τραβήξετε. Συμπεριλάβετε φωτογραφίες από το εξωτερικό, το εσωτερικό, το προσωπικό, το φαγητό, τα ποτά και τυχόν μοναδικά χαρακτηριστικά του εστιατορίου.

3. Επιλέξτε τον σωστό εξοπλισμό:

  • Χρησιμοποιήστε μια φωτογραφική μηχανή υψηλής ποιότητας και, εάν είναι δυνατόν, ένα τρίποδο για να εξασφαλίσετε σταθερές λήψεις.
  • Σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε μια κάμερα DSLR ή mirrorless με εναλλάξιμους φακούς για καλύτερο έλεγχο της σύνθεσης και του βάθους πεδίου.
  • Επενδύστε σε καλό εξοπλισμό φωτισμού, συμπεριλαμβανομένων softbox ή πάνελ LED, για να εξασφαλίσετε λήψεις με καλό φωτισμό.

4. Ρυθμίστε το σκηνικό:

Βεβαιωθείτε ότι το εστιατόριο είναι καθαρό και καλά οργανωμένο πριν από τη λήψη. Δώστε προσοχή σε λεπτομέρειες όπως ρυθμίσεις τραπεζιού, διακοσμήσεις και στοιχεία φόντου. Σκεφτείτε την ώρα της ημέρας για φυσικό φωτισμό ή χρησιμοποιήστε τεχνητό φωτισμό εάν είναι απαραίτητο.

5. Στυλ και σύνθεση:

Τακτοποιήστε τα πιάτα και τα ποτά προσεκτικά, προσέχοντας το χρώμα και την παρουσίαση. Χρησιμοποιήστε τεχνικές σύνθεσης, όπως ο κανόνας των τρίτων και οι βασικές γραμμές για να δημιουργήσετε οπτικά ελκυστικές λήψεις. Πειραματιστείτε με διαφορετικές γωνίες λήψης των φωτογραφιών για να καταγράψετε τη μοναδική ατμόσφαιρα του εστιατορίου. 

Χρησιμοποιήστε Στυλίστες (ειδικούς Food Styling): για επαγγελματικές λήψεις συνεργαστείτε με έναν στυλίστ (food stylist) για να διακοσμήσετε το φαγητό. Ο στυλίστ μπορεί να βοηθήσει στην τοποθέτηση των στοιχείων, των χρωμάτων και της διακόσμησης για να αναδείξετε το φαγητό. Η φωτογραφία φαγητού είναι μια ειδική κατηγορία φωτογραφίας… που απαιτεί προσοχή στη λεπτομέρεια και την αισθητική!

6. Αποτυπώστε τρόφιμα και ποτά:

Επισημάνετε τα επώνυμα πιάτα και ποτά. Τραβήξτε τόσο κοντινές όσο και πλατιές λήψεις τραπεζιών με φαγητό για να δείξετε τη συνολική γευστική εμπειρία. Βεβαιωθείτε ότι το φαγητό φαίνεται φρέσκο και νόστιμο, χρησιμοποιώντας γαρνιτούρες και στηρίγματα όπως χρειάζεται.

7. Παρουσιάστε την ατμόσφαιρα:

Αποτυπώστε την ατμόσφαιρα, συμπεριλαμβανομένης της εσωτερικής διακόσμησης, της διάταξης των καθισμάτων και τυχόν ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, όπως μπαρ ή υπαίθριο καθιστικό. Σκεφτείτε να τραβήξετε φωτογραφίες με θαμώνες που απολαμβάνουν τα γεύματά τους (με τη συγκατάθεσή τους).

8. Συμπεριλάβετε το προσωπικό:

Φωτογραφίστε το φιλικό και επαγγελματικό προσωπικό, τόσο σε δράση όσο και σε πόζες. Παρουσιάστε το προσωπικό της κουζίνας που ετοιμάζει φαγητό, αν είναι δυνατόν.

9. Εξετάστε τα στοιχεία βίντεο:

Εάν δημιουργείτε βίντεο, χρησιμοποιήστε σταθεροποιητή ή αντίζυγο για ομαλή λήψη. Εγγράψτε σύντομα βιντεοκλίπ με σημαντικές στιγμές, όπως η προετοιμασία του φαγητού, τα πιάτα που σερβίρονται και οι πελάτες που απολαμβάνουν τα γεύματά τους. Προσθέστε μουσική υπόκρουση για να ρυθμίσετε τη διάθεση αν θέλετε.

10. Επεξεργασία και μετα-επεξεργασία:

Επεξεργαστείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας για να βελτιώσετε τα χρώματα, την αντίθεση και τη συνολική ποιότητα. Χρησιμοποιήστε λογισμικό επεξεργασίας φωτογραφίας όπως το Adobe Lightroom / Adobe Photoshop ή το λογισμικό επεξεργασίας βίντεο Adobe Premiere Pro για επαγγελματικά αποτελέσματα.

11. Προωθήστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Μοιραστείτε τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Instagram, το Facebook και το YouTube.
Χρησιμοποιήστε σχετικά hashtags και geotag για να αυξήσετε την προβολή. Ενθαρρύνετε τους πελάτες να μοιραστούν τις δικές τους φωτογραφίες και εμπειρίες.

12. Η συνέπεια είναι το κλειδί:

Διατηρήστε ένα σταθερό οπτικό στυλ σε όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας για να δημιουργήσετε μια συνεκτική εικόνα επωνυμίας.

13. Λάβετε δικαιώματα:

Εάν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε εικόνες ή βίντεο με πελάτες ή προσωπικό για εμπορικούς σκοπούς, βεβαιωθείτε ότι έχετε τη συγκατάθεσή τους ζητώντας τους να υπογράψουν φόρμες απελευθέρωσης.

14. Εμπλοκή παρακολούθησης:

Παρακολουθήστε την απόδοση των φωτογραφιών και των βίντεό σας στο διαδίκτυο για να αξιολογήσετε τον αντίκτυπό τους στην προβολή και τη φήμη του εστιατορίου σας. Μια καλά εκτελεσμένη φωτογράφιση και βίντεο μπορεί να σας βοηθήσει να επιδείξετε τις μοναδικές προσφορές του εστιατορίου σας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Μη διστάσετε να αναζητήσετε επαγγελματική βοήθεια εάν δεν είστε σίγουροι για τις ικανότητές σας στη φωτογραφία ή την επεξεργασία βίντεο, καθώς η επένδυση είναι βέβαιο θα αποδώσει αν όχι άμεσα, σίγουρα μεσοπρόθεσμα / μακροπρόθεσμα.


Γαστρονομικό Μάρκετινγκ Ηράκλειο Κρήτης

Γαστρονομικό Μάρκετινγκ – Ηράκλειο Κρήτης

 

13 απλές τεχνικές συμβουλές για τη φωτογράφιση φαγητού!

Η φωτογράφιση φαγητού / εστιατορίου απαιτεί ειδικές τεχνικές που θα αναδείξουν τα πιάτα, τον χώρο και την ατμόσφαιρα του εστιατορίου σας. Εδώ είναι μερικές τεχνικές φωτογράφισης:

1. Πλησίαστε όσο πιο κοντά μπορείτε: αυτό σίγουρα θα βοηθήσει στην ανάδειξη των υλικών του πιάτου που πρέπει να φωτογραφίσετε.

2. Κάντε crop: αν δεν μπορείτε να πλησιάσετε αρκετά κοντά, τότε κόψτε στην επεξεργασία το πλάνο που περισσεύει και κάντε πιο εντυπωσιακή τη λήψη σας.

3. Βγάλτε από ψηλά: προσπαθήστε να έχετε ευθυγραμμισμένη τη μηχανή σας πάνω ακριβώς από το πιάτο σας (αν φωτογραφίζετε burger όμως, καλύτερα μην προσπαθήσετε αυτή την τεχνική).

4. ή από χαμηλά: αντίθετα αν έχετε φαγητά τα όποια “σκεπάζονται” με κάποιο τρόπο ή αναδεικνύονται καλύτερα διαφορετικά, προσπαθήστε να φέρετε την φωτογραφική μηχανή χαμηλά – σχεδόν παράλληλα με την επιφάνεια που φωτογραφίζετε.

5. Ντύστε το κάδρο σας: αφού έχετε βρει το σωστό επίπεδο που θέλετε να φωτογραφίσετε το προϊόν, σκεφτείτε τι θα ταίριαζε να μπει κοντά σε αυτό να το πλαισιώσει. Δοκιμάστε αντικείμενα που σχετίζονται με την παρασκευή του φαγητού. Για παράδειγμα μπορείτε να προσθέσετε δίπλα από κάποια pancake που θα φωτογραφίσετε, ένα βάζο με μέλι ή ακόμα και ένα ποτήρι γάλα.

6. Βρείτε τον κατάλληλο χρωματισμό: διαλέξετε με αυστηρότητα τον χρωματισμό του πιάτου και την ποιότητα που θέλετε να έχεις. Εκτός από πιάτο μπορεί να είναι ένα τηγάνι, ένα ξύλο ή ακόμα και σχάρα ψησίματος.

7. Σωστός φωτισμός: ο φωτισμός είναι κρίσιμος, αποφύγετε τον άμεσο φωτισμό από το φλας, καθώς μπορεί να δημιουργήσει σκληρές σκιές. Χρησιμοποιήστε φυσικό φως όταν είναι δυνατόν, ή χρησιμοποιήστε μαλακό φωτισμό με φωτογραφικά φωτιστικά ή softboxes για να δημιουργήσετε απαλό φωτισμό.

8. Επιλογή γωνιών: πειραματιστείτε με διάφορες γωνίες λήψης. Κάποιες φορές, ένας κλινόμενος γύρος θα αναδείξει καλύτερα τα πιάτα από μια ευθεία λήψη. Προσπαθήστε επίσης λήψεις από διάφορα ύψοι και πλάγιες γωνίες.

9. Εστιακό Βάθος: χρησιμοποιήστε τον έλεγχο του εστιακού βάθους για να επιλέξετε τις περιοχές που θα είναι εστιασμένες στις φωτογραφίες. Συνήθως, ένα κοντινό πλάνο με το φαγητό εστιασμένο και ένα ασθενές φόντο δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα εικόνα.

10. Δείξτε κίνηση: μπορείτε επίσης να προσθέσετε κίνηση και δραστηριότητα μέσα στην εικόνα σας. Αν φωτογραφίζετε για παράδειγμα γλυκό μπορείτε να ρίξετε λίγο άχνη ή κάποιο άλλο στοιχειό που εμπεριέχεται μέσα σε αυτό.

11. Δώστε “αέρα”: μην ξεχνάμε ποτέ τον φωτογραφικό (και όχι μόνο) όρο “negative space”. Άφηστε λοιπόν το κάδρο σας να πάρει “ανάσα”, κάντε το κάδρο όσο πιο μίνιμαλ γίνεται.

12. Χρησιμοποίηστε διαφορετικούς φακούς: προσπαθήσετε να φωτογραφίσετε με σταθερούς ή και zoom φακούς. Παίξτε με τα διαφράγματα και τα χιλιοστά. Ευρυγώνιες ή στενές λήψεις; Και τα δύο! Μην χρησιμοποιήσετε μόνο έναν φακό και περιοριστείτε εκεί.

13. και τέλος – δοκίμασε κάτι διαφορετικό: ο πειραματισμός είναι ένα από τα σημαντικότερα συστατικά της επιτυχίας!

(ΥΠΟΜΟΝΗ και ΕΠΙΜΟΝΗ: δεν είναι εύκολη η σωστή λήψη φωτογραφίας φαγητού. Χρειάζεται αρκετή υπομονή, έμπνευση, μελέτη, επιμονή, αλλά και πολλές γαστρονομικές γνώσεις! Επίσης, η φαντασία είναι ένα απαραίτητο προσόν για να δημιουργήσεις σωστές συνθέσεις)

Προηγούμενη διαφάνεια
Επόμενη διαφάνεια

Ένα βίντεο με ιδέες και τρίκ για Επαγγελματική Φωτογράφιση Φαγητού

Μαθήματα Φωτογραφίας – Φωτογράφιση Φαγητού

Γιατί είναι τόσο σημαντικό και καλή στρατηγική να κάνετε μια επαγγελματική φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση ενός εστιατορίου; Γιατί η επαγγελματική φωτογράφιση και βιντεοσκόπηση ενός εστιατορίου έχει καταστεί πλέον απαραίτητη;

Οι επαγγελματικές λήψεις φωτογραφιών και βίντεο ενός εστιατορίου είναι απαραίτητες και στρατηγικά πολύτιμες για διάφορους λόγους:

1. Οπτική έκκληση και πρώτες εντυπώσεις:

Το οπτικό περιεχόμενο είναι ιδιαίτερα ελκυστικό και μπορεί να κάνει μια ισχυρή πρώτη εντύπωση. Φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας από το εσωτερικό, τη διακόσμηση, τα πιάτα και τα ποτά του εστιατορίου σας μπορούν να τραβήξουν αμέσως την προσοχή των πιθανών πελατών.

2. Παρουσίαση τροφίμων και ποτών:

Οι καλά τραβηγμένες εικόνες και βίντεο μπορούν να κάνουν το φαγητό και τα ποτά σας να φαίνονται απίστευτα λαχταριστά, ενθαρρύνοντας τους πελάτες να τα δοκιμάσουν. Τα οπτικά στοιχεία σάς επιτρέπουν να επισημάνετε την ποιότητα και την παρουσίαση των στοιχείων του μενού σας.

3. Μεταφορά ατμόσφαιρας και εμπειρίας:

Ένα εστιατόριο δεν είναι μόνο για φαγητό. αφορά επίσης την ατμόσφαιρα, την εξυπηρέτηση και τη συνολική εμπειρία. Τα επαγγελματικά γραφικά μπορούν να μεταφέρουν αποτελεσματικά την ατμόσφαιρα, τη διάθεση και την προσωπικότητα του εστιατορίου σας.

4. Διαδικτυακή παρουσία και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης:

Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, οι άνθρωποι συχνά αναζητούν εστιατόρια στο διαδίκτυο πριν αποφασίσουν πού θα δειπνήσουν. Η ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο με γραφικά υψηλής ποιότητας μπορεί να προσελκύσει πιθανούς πελάτες και να σας ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές.

5. Δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:

Τα ελκυστικά γραφικά μπορούν να κοινοποιηθούν σε μεγάλο βαθμό στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Όταν οι πελάτες μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο από τις γευστικές τους εμπειρίες, αυτό χρησιμεύει ως δωρεάν διαφήμιση και μπορεί να επεκτείνει την εμβέλεια του εστιατορίου σας σε ένα ευρύτερο κοινό.

6. Ιστότοπος και Υλικό Μάρκετινγκ:

Τα επαγγελματικά γραφικά μπορούν να βελτιώσουν τον ιστότοπό σας, καθιστώντας τον οπτικά πιο ελκυστικό και κατατοπιστικό. Επιπλέον, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα γραφικά σε υλικό μάρκετινγκ, όπως φυλλάδια, φυλλάδια και διαφημίσεις.

7. Συνοχή Επωνυμίας:

Τα γραφικά υψηλής ποιότητας βοηθούν στη δημιουργία και τη διατήρηση μιας συνεπούς εικόνας της επωνυμίας. Η συνέπεια είναι ζωτικής σημασίας για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και αναγνώρισης μεταξύ του κοινού-στόχου σας.

8. Ανταγωνισμός σε μια κορεσμένη αγορά:

Ο κλάδος των εστιατορίων είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Τα επαγγελματικά γραφικά μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε και να κάνετε μια μόνιμη εντύπωση σε μια πολυσύχναστη αγορά.

9. Προσέλκυση Food Bloggers και Influencers:

Οι food bloggers (Food Blogging) και οι influencers συχνά βασίζονται σε οπτικά για να κάνουν συστάσεις στους ακόλουθους τους. Οι φωτογραφίες και τα βίντεο υψηλής ποιότητας μπορούν να προσελκύσουν αυτούς τους παράγοντες επιρροής στο εστιατόριό σας, οδηγώντας ενδεχομένως σε θετικές κριτικές και αυξημένη ορατότητα.

10. Διαδικτυακές κριτικές και αξιολογήσεις:

Τα οπτικά στοιχεία μπορούν να ενθαρρύνουν τους πελάτες να αφήνουν θετικές κριτικές σε πλατφόρμες όπως το Yelp, το TripAdvisor και η Google (Google Reviews), κάτι που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τη φήμη και την κατάταξη του εστιατορίου σας.

11. Ενημερώσεις μενού και ειδικές προσφορές:

Εάν ενημερώνετε συχνά το μενού σας ή προσφέρετε ειδικές προσφορές, τα επαγγελματικά γραφικά σάς επιτρέπουν να προβάλλετε αποτελεσματικά αυτές τις αλλαγές και να προσελκύετε επαναλαμβανόμενους πελάτες.

Συνοπτικά, οι επαγγελματικές λήψεις φωτογραφιών και βίντεο δεν αφορούν μόνο τη λήψη εικόνων. Αποτελούν στρατηγικό εργαλείο για το μάρκετινγκ και την προώθηση του εστιατορίου σας. Μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας και να εξηγήσετε γιατί οι δυνητικοί πελάτες πρέπει να επιλέγουν το εστιατόριό σας έναντι άλλων.

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητών - Εστιατορίων - Ξενοδοχείων - Διατροφής

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητών – Εστιατορίων – Ξενοδοχείων – Διατροφής

 

Περισσότερη χρήση βίντεο στην διαφήμιση στα Social Media

Τα βίντεο είναι ήδη μια δημοφιλής μορφή περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο μέλλον προβλέπεται να είναι ακόμη περισσότερη η χρήση τους. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις υιοθετούν στρατηγικές μάρκετινγκ βίντεο και οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης θα συνεχίσουν να δίνουν προτεραιότητα στο περιεχόμενο βίντεο στους αλγόριθμούς τους.

 

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητού – Εστιατορίου – Ξενοδοχείου – Κόστος & Πακέτα Προσφορών;

Ο ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Επαγγελματικής Φωτογράφισης και Βιντεοσκόπησης Φαγητού – Εστιατορίου – Ξενοδοχείου που υπάρχουν στην αγορά διαφέρει πολύ όπως θα σας δείξει μια εύρενα αγοράς, καθώς διαφέρουν πολύ οι υπηρεσίες (επίπεδο προσφερόμενων υπηρεσιών) και δεν υπάρχουν ενδεικτικές τιμές. Θα χρειαστεί να κάνετε ενδελεχή έρευνα και να επιλέξετε με προσοχή τους συνεργάτες σας για την επιλογή του κατάλληλου συνεργάτη για επαγγελματικές υπηρεσίες Φωτογράφισης και Βιντεοσκόπησης του εστιατορίου ή γαστρονομίας ξενοδοχείου — έχοντας, ιδανικά, πρώτα κάνει μια πρώτη εργασία σχετικά με το πλάνο σας για το τι ακριβώς χρειάζεστε και ποιοί είναι οι στόχοι σας.

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητού - Εστιατορίου - Ξενοδοχείου

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητού – Εστιατορίου – Ξενοδοχείου

 

Μια επιλογή από βιντεοσκοπίσεις και φωτογραφίσεις σε εστιατόρια και ξενοδοχεία πελατών μας

— — — — — — — — — — — — — –

Butterfly Stories Διαφημιστική Εταιρία (Ηράκλειο Κρήτης):

η Butterfly Stories Food Management and Hospitality Consultants είναι μια έμπειρη και βραβευμένη πρωτοπόρος εταιρεία στρατηγική, μάρκετινγκ και διαφήμιση με εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσίες προβολής και διαχείρισης διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα (facebook – instagram), ιδιαίτερα στον τομέα της εστίασης (εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, φούρνοι, καφέ, bistro), φιλοξενίας (ξενοδοχεία) και προϊόντων διατροφής.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ – Υπηρεσίες Γαστρονομικού Μάρκετινγκ:
Επαγγελματική Φωτογράφιση, Βιντεοσκόπηση Φαγητών / Προϊόντων Διατροφής / Χώρων Εστίασης & Φιλοξενίας

Θέλετε να αυξήσετε την προβολή και τις πωλήσεις της επιχείρησής σας; οι υπηρεσίες μας Φωτογράφισης & Βιντεοσκόπησης είναι η ιδανική επιλογή επαγγελματικής φωτογράφισης βιντεοσκόπισης εστιατορίων, ξενοδοχείων κτλ. Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα! Μάθετε πώς μπορούμε να βοηθήσουμε την επιχείρησή σας να αυξήσει τις πωλήσεις και την προβολή της με επαγγελματικά βίντεο και φωτογραφίες.

Οι ειδικοί φωτογράφοι μας έχουν την απαραίτητη εμπειρία και γνώση. Αναλύουμε το προιόν σας και δημιουργούμε την κατάλληλη στατηγική φωτογράφισης / βιντεοσκόπησης ώστε να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητών-Εστιατορίων-Ξενοδοχείων-Διατροφής

Επαγγελματική Φωτογράφιση και Βιντεοσκόπηση Φαγητών – Εστιατορίων – Ξενοδοχείων – Προιόντων Διατροφής

#photo-shooting #video-shooting #φωτογράφιση-βιντεοσκόπιση #foodmarketing #φωτογράφιση-φαγητού #φωτογράφιση-ξενοδοχείου

 

ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

KEEP EXPLORING

Στρατηγική Μάρκετινγκ Διαφήμιση