Γαστρονομικό Μάρκετινγκ: η Butterfly Stories προσθέτει τη Μύκονο και τη Σκύρο στο χαρτοφυλάκιό της και βλέπει την επιτυχία για το 2019

Η Butterfly Stories Food Marketing & Food Management Company μπήκε στο 2019 με ένα δυνατό ξεκίνημα με την προσθήκη των ελληνικών νησιών της Μυκόνου και της Σκύρου στο χαρτοφυλάκιο των προορισμών της όπου προσφέρει τις υπηρεσίες της Γαστρονομικού Μάρκετινγκ.

 

(το παρών άρθρο είναι αναδημοσίευση από το GTP.gr της συνέντευξης της κας Ελισάβετ Κούτα Ανδρεαδάκη, ιδρύτρια της ButterflyStories, σχετικά με το Γαστρονομικό Μάρκετινγκ Ξενοδοχείων)

Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες Γαστρονομικού Μάρκετινγκ, σε εστιατόρια και εστιατόρια ξενοδοχείων σε διάφορους ελληνικούς προορισμούς. Η Butterfly Stories προσφέρει μια σειρά υπηρεσιών που μπορούν να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας τους, τις συνολικές πωλήσεις και να σχεδιάσουν αυθεντικές εμπειρίες για τους επισκέπτες της.

Στρατηγική Μάρκετινγκ, Διαφήμιση & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες στην Εστίαση, Τουρισμό, Διατροφή

Στρατηγική Μάρκετινγκ, Διαφήμιση & Συμβουλευτικές Υπηρεσίες στην Εστίαση / Τουρισμό / Διατροφή

«Είμαστε περισσότερο από έτοιμοι να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στους νέους μας συνεργάτες», δήλωσε η CEO της Butterfly Stories, Elizabeth Kouta, στο GTP Headlines, υπογραμμίζοντας ότι κάθε νέος προορισμός είναι μια νέα εμπειρία για την εταιρεία.

«Είναι χαρά μας να συνεργαζόμαστε με νέες επιχειρήσεις. Ο στρατηγικός μας στόχος για το 2019 ήταν να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας σε νέους προορισμούς και αυτό επιτεύχθηκε μέσω της ανάπτυξης των επιχειρηματικών μας σχεδίων στη Μύκονο και τη Σκύρο», πρόσθεσε.

Αλλά αυτό δεν είναι μόνο, καθώς το Butterfly Stories έχει επίσης λανσάρει μια νέα υπηρεσία φέτος: την «Εμπειρία Πρωινού Υπογραφής» για ξενοδοχεία, η οποία εστιάζει στη διαμόρφωση της εμπειρίας πρωινού των επισκεπτών σε μια «συνολική» εμπειρία φιλοξενίας.

Σε αυτή τη συνέντευξη, η Elizabeth μας δίνει λεπτομέρειες για τις υπηρεσίες του Butterfly Stories και τα σχέδιά του για το 2019.

ButterflyStories Gastronomy Marketing - Γαστρονομικό Μάρκετινγ Εστιατορίων και Ξενοδοχείων

ButterflyStories Gastronomy Marketing – Γαστρονομικό Μάρκετινγ Εστιατορίων και Ξενοδοχείων

«Με το χαρτοφυλάκιο των προορισμών μας να αυξάνεται, υποδεχόμαστε ήδη το 2019 με επιτυχία». – Ελισάβετ Κούτα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Butterfly Stories

ButterflyStories Gastronomy Marketing - Γαστρονομικό Μάρκετινγ Ξενοδοχείων και Εστιατορίων

ButterflyStories Gastronomy Marketing – Γαστρονομικό Μάρκετινγ Ξενοδοχείων και Εστιατορίων

Blue Key Villas, Κρήτη. Photo Credit: The Focus Pocus Photography for Butterfly Stories Company

GTP: Ελισάβετ, παρακαλώ μοιραστείτε με τους αναγνώστες μας μερικές πληροφορίες σχετικά με την ιδέα του Butterfly Stories. Τι σας ενέπνευσε να δημιουργήσετε την εταιρεία;

Elizabeth Kouta: Η έμπνευσή μου ήρθε όταν εργαζόμουν ως Nutrition Care Manager στο Out of the Blue Capsis Elite Resort. Είχαμε 6-8 διαφορετικά a la carte εστιατόρια που λειτουργούσαν στο ξενοδοχείο και σκέφτηκα ότι έπρεπε να αντιμετωπίζονται ανεξάρτητα στο ξενοδοχείο και όχι απλώς ως άλλη υπηρεσία. Η γαστρονομία είναι μια τεράστια πτυχή που μπορεί να επιτύχει εξαιρετικές πωλήσεις, αλλά και να προσφέρει εμπειρία υψηλού επιπέδου στον επισκέπτη ενός ξενοδοχείου, εάν αντιμετωπιστεί σωστά με όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες. Αυτός είναι ο λόγος που δημιούργησα την εταιρεία Butterfly Stories Gastronomy Marketing Company, η οποία προσφέρει υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες των ξενοδοχείων από την αρχή μέχρι το τέλος, με αποτέλεσμα να γίνει μια ιστορία επιτυχίας. Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν ένα σχέδιο στρατηγικής, διαχείριση μάρκετινγκ, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και γραφιστική, branding και σχεδιασμός λογότυπου, και φαγητό και εμπειρία φωτογράφησης.

ButterflyStories Gastronomy Marketing - Γαστρονομικό Μάρκετινγ

ButterflyStories Gastronomy Marketing – Γαστρονομικό Μάρκετινγ

GTP: Ποιοι είναι οι στόχοι του Butterfly Stories για το 2019;

Elizabeth Kouta: Η πρώτη μας προτεραιότητα είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε στους σημερινούς πελάτες μας την υψηλότερη ποιότητα υπηρεσιών για τα εστιατόρια και τις ανάγκες τους, λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές και τις αλλαγές στην οικονομία, το μάρκετινγκ και τις τρέχουσες τάσεις της γαστρονομίας. Σε αυτό το σημείο, είμαι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι ένας από τους στόχους μας έχει ήδη επιτευχθεί μέσω της επέκτασής μας σε δύο νέους προορισμούς: τα νησιά της Μυκόνου και της Σκύρου. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τις επιχειρήσεις σε αυτά τα δύο νησιά. Πρέπει να προσθέσω ότι είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που θέτουμε υψηλότερους στόχους αλλά και δουλεύουμε σκληρά για να τους πετύχουμε.

GTP: Σε ποιους συγκεκριμένους τομείς βοηθάτε τις συνεργαζόμενες εταιρείες και τα εστιατόρια;

Ελισάβετ Κούτα: Δημιουργήσαμε μια λίστα υπηρεσιών που χρειάζεται η γαστρονομική αντίληψη των εστιατορίων και των ξενοδοχείων για να γίνει ανταγωνιστική και μπροστά στην αγορά! Ταξιδεύουμε και συνεχίζουμε να ερευνούμε παρακολουθώντας φόρουμ και εκθέσεις, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να απολαμβάνουν τις πιο πρόσφατες αναβαθμισμένες υπηρεσίες στρατηγικής, μάρκετινγκ, branding, φαγητού και εμπειρίας photoshooting και τόσες άλλες εξατομικευμένες υπηρεσίες που ολοκληρώνουν το αποτέλεσμα και έτσι οι πελάτες απολαμβάνουν μια ολιστική εμπειρία κατά την επίσκεψή τους στο ξενοδοχείο ή το εστιατόριο.

GTP: Όταν το Butterfly Stories συμμετείχε στην τελευταία έκθεση 100% Hotel Show, ανακοινώσατε ότι προσθέσατε μια νέα υπηρεσία για τον κλάδο της φιλοξενίας. Πείτε μας περισσότερα για αυτή τη νέα υπηρεσία.

Elizabeth Kouta: Στα τέλη του 2018 ξεκινήσαμε μια εντελώς νέα υπηρεσία που εστιάζει στα boutique ξενοδοχεία και την παρουσιάσαμε στο 100% Hotel Show. Η νέα υπηρεσία, η οποία ονομάζεται «Signature Breakfast Experience by Butterfly Stories» στοχεύει να φέρει μια εντελώς νέα εποχή στην εμπειρία των επισκεπτών. Η υπηρεσία, η οποία στοχεύει να μεταφέρει το πρωινό σε ένα εντελώς άλλο επίπεδο εμπειρίας για τους επισκέπτες, ξεκίνησε μετά από έρευνα και επιτόπια εξέταση, όπου αναλύσαμε τις ανάγκες των επισκεπτών του ξενοδοχείου. Μέσω του Signature Breakfast Experience, οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν τη γαστρονομία από τις πρώτες στιγμές της άφιξής τους σε ένα ξενοδοχείο. Μικρά δώρα τους περιμένουν στο δωμάτιό τους. Η ιδέα του μπουφέ είναι πολύ διαφορετική, προσφέροντας νόστιμες υγιεινές επιλογές, αυθεντικές ελληνικές συνταγές. και υπάρχει μια κομψή διακόσμηση που διαμορφώνει τελικά το γενικό concept.
Τα πρώτα ξενοδοχεία που είναι έτοιμα να προσφέρουν αυτή τη νέα εμπειρία είναι στα Σφακιά της Κρήτης. Χώρα, Μύκονος; και τη Σκύρο.

ButterflyStories Gastronomy Marketing - Γαστρονομικό Μάρκετινγ Εστίασης - Ξενοδοχείων - Διατροφής

ButterflyStories Gastronomy Marketing – Γαστρονομικό Μάρκετινγ Εστίασης – Ξενοδοχείων – Διατροφής

Blue Key Villas, Κρήτη. Photo Credit: The Focus Pocus Photography for Butterfly Stories Company.

GTP: Έχετε και άλλες συνεργασίες;

Ελισάβετ Κούτα: Ναι! Εργαζόμαστε επίσης σε δύο νέα έργα για το νησί της Κρήτης, με στόχο να προσφέρουμε μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες τους. Η πρώτη ιδέα επικεντρώνεται στον τζίρο 180o ενός εστιατορίου σε κάτι νέο και κερδοφόρο για μια εταιρεία. Το εκπληκτικό με αυτή τη δραστηριότητα είναι ότι πρέπει να δημιουργήσετε κάτι καλό για την αγορά αλλά και εκπληκτικό για τον επισκέπτη. Επομένως, πρέπει να λάβετε υπόψη έναν αριθμό στοιχείων που θα συνεργαστούν και θα οδηγήσουν στην επιτυχία.
Το άλλο έργο αφορά ένα New Bakery Delicatessen που θα προσφέρει προϊόντα ζαχαροπλαστικής υψηλής ποιότητας, ενώ οι επισκέπτες θα μπορούν να επιλέξουν –από μια πλούσια επιλογή– το δικό τους γεύμα, από φρεσκοστυμμένους χυμούς έως καθημερινά γεύματα από το μπουφέ-μπαρ για την ημέρα.

GTP: Φαίνεται ότι είστε πολύ ικανοποιημένοι από την αγορά και τη δουλειά σας.

Ελισάβετ Κούτα: Πράγματι, είμαστε πολύ ευγνώμονες. Τα βήματά μας είναι πολύ προσεκτικά σχεδιασμένα και καταβάλλουμε πολλή δουλειά για να δημιουργήσουμε νέες ιστορίες που θα φέρουν ευτυχία και ικανοποίηση στους επισκέπτες των εστιατορίων και των ξενοδοχείων. Αυτή είναι τελικά η βασική αρχή της εταιρείας μας.

GTP: Elizabeth, είσαι επιχειρηματίας, διευθύνεις μια επιχείρηση σε πολύ νεαρή ηλικία, σε έναν πολύ απαιτητικό κλάδο. Είναι αυτό το «όνειρο που έγινε πραγματικότητα» για εσάς;

Ελισάβετ Κούτα: Στην πραγματικότητα είναι! Δημιούργησα την εταιρεία Butterfly Stories όταν ήμουν 26 ετών μετά την τετραετή εμπειρία μου στο Out of the Blue Capsis Hotel που μου έδωσε την ευκαιρία να μάθω και να μπω στην αγορά της φιλοξενίας. Πραγματικά νιώθω ότι απλώς ζω το όνειρό μου. Φυσικά, μπορεί να είναι κατά καιρούς αγχωτικό και πολύ απαιτητικό για μια γυναίκα και ειδικά για τέτοιου είδους εταιρεία που είναι μοναδική για την ελληνική βιομηχανία. Όμως, από την άλλη, νιώθω ευγνώμων και θέλω να πω στους ανθρώπους ότι ο καθένας μπορεί να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα με σκληρή δουλειά, επιμονή και θετική σκέψη.

 

Γαστρονομικό Μάρκετινγκ Ηράκλειο Κρήτης

Γαστρονομικό Μάρκετινγκ

* Η Ελισάβετ Κούτα είναι ιδιοκτήτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της Butterfly Stories Food Management Company, που δημιουργήθηκε τον Δεκέμβριο του 2015. Γεννημένη στην Κύπρο το 1989, η Ελισάβετ μεγάλωσε στην Πάφο και συνέχισε τις σπουδές της στην Αθήνα. Είναι κάτοχος πτυχίου (BA) στην Οικιακή Οικονομία και Οικολογία και Master of Science (MSc) στην Κλινική Διατροφή από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 2014-2015 απέκτησε το δεύτερο μεταπτυχιακό της στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Στρατηγική Διοίκηση στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ξεκίνησε την καριέρα της στο Out of the Blue Capsis Elite Resort στην Κρήτη, ως Nutrition Care Manager. Εργάστηκε εκεί για τέσσερα χρόνια πριν δημιουργήσει το Butterfly Stories με την προοπτική να δώσει στα εστιατόρια ένα άλλο επίπεδο ποιότητας και υπηρεσιών παρόμοια με αυτά των ξενοδοχείων.


Στα τρία χρόνια λειτουργίας της, η Butterfly Stories έχει στο χαρτοφυλάκιό της 21 πελάτες από όλη την Ελλάδα.

 

ΠΗΓΗ: https://news.gtp.gr/2019/03/18/butterfly-stories-mykonos-skyros-portfolio-sees-success-2019/

 

Η Butterfly Stories Food Management & Hospitality Consultants είναι μια βραβευμένη εταιρεία που δραστηριοποιείται σε Ελλάδα και Κύπρο και πρωτοπορεί – παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες στρατηγικής, μάρκετινγκ και διαφήμισης.

Mια έμπειρη και βραβευμένη πρωτοπόρος εταιρεία Στρατηγικής, Μάρκετινγκ και Διαφήμισης με εξειδίκευση στην ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών προβολής και διαχείρισης διαφημίσεων στα Κοινωνικά Δίκτυα (Facebook / Instagram), ιδιαίτερα στον τομέα της Εστίασης (εστιατόρια, ζαχαροπλαστεία, φούρνοι, καφέ, bistro), Φιλοξενίας (ξενοδοχεία) και Προϊόντων Διατροφής

ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

KEEP EXPLORING

Στρατηγική Μάρκετινγκ Διαφήμιση