05 Σεπ 5 ΤΡΟΠΟΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΣΑΣ

Καθώς τα δεδομένα αλλάζουν,  και οι τάσεις στις διατροφικές συνήθειες μεταβάλλονται με γοργούς ρυθμούς, θεωρείται εξαιρετικά σημαντικό τα εστιατόριο να αναοριοθετούν την στρατηγική πορεία, στους επιθυμητούς πελάτες-στόχους, καθώς και τα προϊόντα τους έτσι ώστε να μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.

20

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ  MILLENNIAN

Με τον όρο millennias , χαρακτηρίζονται τα άτομα που έχουν γεννηθεί μετά το 1985 και μεγάλωσαν στα χρόνια της χιλιετηρίδας. Αυτό η ομάδα -στόχος χαρακτηρίζεται ως η εξυπνότερη γενιά που έχει περάσει ποτέ από τον πλανήτη μας, με απίστευτη προσήλωση στην τεχνολογία και τα τεχνολογικά μέσα που μας παρέχονται. Το 50% αυτών παίρνουν την απόφαση να αγοράσουν ή να μεταβούν σε κάποιο εστιατόριο περίπου 6 ώρες πιο πριν, έπειτα από εκτενές ψάξιμο. Και που ψάχνουν? Μπορείτε εύκολα να φανταστείτε ότι είναι αχώριστοι από τα κινητά τους και τα μέσα κοινωνικής δικτύως, Facebook, Twitter, Instagram.

 
ΜΕΤΑΤΡΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ ΣΕ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥΣ

Οι πελάτες έχουν πάντα την τάση να επισκέπτονται απλά και από περιέργεια ένα εστιατόριο ή χώρο εστίασης με το που λειτουργήσει. Φροντίστε λοιπόν η πρώτη εντύπωση που θα αποκομίσουν από την επίσκεψη τους στο χώρο σας, να είναι η ιδανικότερη. Οι πελάτες έχουν εκπαιδευτεί στο να παρατηρούν πράγματα που εσείς μπορεί να μην τα έχετε προσέξει τόσο ή που δεν δίνετε την πρέπουσα σημασία. Ένα παράδειγμα είναι η εικόνα που βγαίνει προς τα έξω όταν παρατηρήσει κανείς τους σερβιτόρους, τις κινήσεις τους ή την επικοινωνία που έχουν με την υπόλοιπη ομάδα.

IMG_0223 (5)

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΩΛΗΣΗ (UPSELLING)

Μιλώντας πιο πάνω για το προσωπικό, ένα μετέπειτα βήμα-στόχος σας είναι να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας, στους σωστούς τρόπους σερβιρίσματος, επικοινωνίας .Αυτό όμως που θα σας βοηθήσει στο να αυξήσετε τα έσοδα είναι να τους εκπαιδεύσετε στον τρόπο που παροτρύνουν ένα πελάτη να επιλέξει ένα πιάτο ενδεχομένως και να το συνδυάσει γευστικά με ένα εξαιρετικό κρασί της κάβας σας, αυξάνοντας έτσι τα έσοδα της αρχικής πώλησης.

 

martini-623430_640

ΔΩΣΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ

Δημιουργήστε ένα κατάλογο που ο πελάτης ευχαριστείται να διαβάζει. Ένας κατάλογος που δεν τον κουράζει ,δεν πλατειάζει στις περιγραφές και παρουσιάζει απλές και πρωτότυπες συνταγές. Ο κατάλογος είναι ένα εργαλείο στα χέρια των πελατών και υπάρχουν τεχνικές παρουσίασης που συνδέονται με υψηλότερα ποσοστά αγοράς επιπλέον προϊόντων ή πιάτων.

 

ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥΣ

Τέλος φροντίστε ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς σας πελάτες να παρέχετε προϊόντα που καλύπτουν τις διατροφικές τους επιλογές. Μπορεί να είναι vegans, vegetarians, raw food lovers, παιδικό μενού ή να παρουσιάζουν κάποια δυσανεξία σε ένα συστατικό. Εάν ανήκετε στην κατηγορία αυτών που τα παρέχουν αλλά και τα υποστηρίζουν τότε έχετε να κερδίσετε ένα μεγάλο κομμάτι του πελατειακού κοινού- στόχου.

1

Butterfly Stories Food Management Company

Ρωτήστε μας για τις υπηρεσίες που μπορούμε να σας παρέχουμε.

Επικοινωνήστε μαζί μας εάν χρειάζεστε συγκεκριμένες συμβουλές ή υπηρεσίες για την επιχείρηση σας: info@butterflystories.gr / 6972523210